გადავათვალიერეთ მოსწავლის სავარაუდო შეფასების რუბრიკა’
გავაკეთეთ ჩამატებები. აგრეთვე გავაკეთეთ მეორე შეფასების რუბრიკა. შევედით viewer-ში,
გადავედით რესურსებში, სადაც დევს მოსწავლის სავარაუდო შეფასების რუბრიკა- ადაფტირება.
ჩვენ გარდავქმენით როგორც შეესაბამებოდა ჩვენს პროექტებს.
გავიგე, რომ ვიკი როგორც ვებ-გვერდი ისეთი ინტერნეტსივრცეა,
ოღონდ დაუმთავრებელი.
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებებზე. სლაიდშოუს სახით
ნათიამ მოგვიწყო პრეზენტაცია გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე. გადავხედეთ სკაფოდინგ-ხარაჩოს
მეთოდს, ანუ როგორ ვდებთ საფუძველს ჩვენს პროექტებში, რა გასაგებ ინფორმაციას ვაწვდით
ჩვენს მოსწავლეებს, ანუ რით ვეხმარებით მათ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий